رمان حس پایدار، دانلود رمان حس پایدار، دانلود رمان حس پایدار برای اندروید، دانلود رمان حس پایدار برای تبلت، دانلود رمان حس پایدار برای کامپیوتر، دانلود رمان حس پایدار برای جاوا، دانلود رمان حس پایدار برای پی دی اف،

دانلود رمان حس پایدار کامپیوتر،pdf،ایفون،جاوا،اندروید

دانلود رمان زیبا حس پایدار 
دانلود رمان عاشقانه حس پایدار برای کامپیوتر
دانلود رمان حس پایدار برای گوشی اندروید و آیفون
hese-paydar

نوشته ف-کوئینی کاربر نودهشتیا

منبع » نگاه دانلود


خلاصه:

داستان درمورد دختری به اسم روجاست که یه سری اتفاقات رو پشت سر گذاشته.حالا سعی میکنه به گذشته جور دیگه ای نگاه کنه.جوری که حق به جانب نباشه و بتونه اشتباهاتش رو ببینه…پاین خوش..خیلی قشنگه

فصل بندی : دارد 21 فصل
ژانر:عاشقانه-اجتماعی-معمایی-پلیسی
از زبون اول شخص(دختر و پسر) بیان میشه


اززبان نویسنده رمان

یه پیش زمینه هم از خودم بدم و با نام و یاد خدا، بریم سراغ رمان.
بنده ف – کوئینی هستم…25 سال سن دارم…متاهل هستم…مهندسی نرم افزار خوندم…به کارهای شبکه هم واقف هستم…و قطعا هر چیزی که توی این رمان نوشتم با آگاهی کامل بوده…بدون تحقیق هیچ چیزی رو ننوشتم.


مقدمه:

روزگارا که چنین سخت به من می گیری؛
با خبر باش که پژمردن من آسان نیست؛
گرچه دلگیرتر از دیروزم؛
گرچه فردای غم انگیز مرا می خواند؛
لیک باور دارم؛
دلخوشی ها کم نیست؛
زندگی باید کرد …

تعداد صفحات:6997 صفحه پرنیان،1981صفحه پی دی اف